lite dikter som betyder mycket för mej!!!

Du tog mitt hjärta och försvann,
Du tog mitt liv och försvann,
Du tog allt utom tårarna och såren i mitt hjärta.
När du försvann...

Varje sekund jag är med dig känner jag din värme,
Varje sekund du rör mig känner jag din närhet,
Varje ögonblick du ser på mig känner jag din kärlek
i mitt hjärta..


Varför finns det olycklig kärlek och lycklig kärlek?
Varför får inte jag var med om det lyckliga?
Varför kan inte jag finnas där?
Varför kan inte du finnas här?
Varför är kärlek en oskriven förtrollning?
Jooo för att alla inte ska ha det som du!


Vad är kärlek?
Är de en skön känsla
eller är de att man har svårt att
slita sig i från varandra för att man
mår bra och inte vill släppa
varandra för man är rädd att
missa den man vill ha
Är de kärlek?

Vem ska ta emot mej
när inte du finns där
ja har ingen axel att
gråta ut mot
ingen famn att krypa
in i längre
tur att man har vänner
som ställer upp i vått och torrt

Änglar finns överallt
Men jag har en specell ängel
Hon är min ängel som alltid har varit där
Hon har varit med mej när jag hade ett krossat hjärta
Hon har varit med mej när jag var som lyckligast
Den hära ängel är alldelse för specell för mej
För hon är min underbara mamma!


Du tar allt i egna händer
Och ber aldrig om någon hjälp
För att du är rädd
Vad alla ska säga till dej
Våga visa dej
Våga vara den du är
Våga älska livet
Även om allt är skit


Ett ord kan döda dej
Ett ord kan krossa dej
Ett ord kan hugga dej
Det ordet är hat
Hat är det värsta som finns
Det kan äta upp dej innifrån
Så älska mer hata mindre

Kommentarer
Postat av: Therese ( Tea)

jätte fina dikter gumman kram

2009-03-20 @ 09:54:09
URL: http://teaochfadi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0