Är de nåt fel?

Är det något fel på mej ?????
Varför ska alltid jag råka illa ut för så fort ja hittar nån ja vill dela mitt liv med går det åt helvete varför varför varför???
Vad e de för fel jag gör?
Jag kanske är för snäll eller något som skrämmer bort killarna???
Tänk va skönt de hade varit om man varit ett litet barn då hade man inte några jobbiga kärleksbekymmer då flöt allt på så bra varför kan de inte göra de nu för????
Jag vill må bra igen få upp mitt självförtroende ja vill inte gå o deppa o va ledsen hela tiden.
Fast de hör ju till att man blir deprimerd o ledsen när man blir lämnad.
Ja trodde faktiskt inte själv att de skulle bli så här efteråt men de blev som de blev tyvärr :(
De e bara att försöka glömma att gå vidare men det är inte det lättaste heller...
En bra fråga varför lägger alla skulden på den som e oskylldig och inte har gjort nåt???
Ja står här helt jävla fucking ensam och får bara ta en massa skit hela tiden som folk kastar på mej  e de bara för att dom e så svaga i sej själva och inte kan stå för saker och ting.
Ja va rak o ringde o fråga om en sak stämde som ja fick höra men de får ja ut för fast ja inte sagt nåt ja fattar inte ja e nån jävla slag påse att boxa på eller nåt vet inte hur mycket till ja pallar heller..
Men nu har de varit lungt i några dagar men de kommer väl snart ett slag under bältet igen om nåt nytt ja e förberedd så ja kan alltid försvara mej man måste ligga teget före hela tiden som ja gjorde sist.
Mitt motto har blivit ligg alltid ett steg före alla andra


Kommentarer
Postat av: Therese ( Tea)

Nej gumman det är inget fel på dig, du får inte gå och tro det och det finns bättre killar än han som sårade dig du är värd så mycket bättre... Kram

2009-03-20 @ 09:42:49
URL: http://teaochfadi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0